Ledig

Ja en hel dag är jag ledig innan nästa kurs startar.. tycker nog att skolan tagit i i överkant.. hade ju räckt med en halv.. huu egentligen skulle jag nog behöva vara ledig en vecka innan nästa kurs, men skolan verkar inte vilja lyssna på mig.

Min lediga dag spenderas genom att ligga i sängen å se på teve eller vara framför datorn, och så tvättar jag också.  tycker man verkligen ska ta vara på en ledig dag genom att inte göra nånting =) måste iofs gå å handla men lite frisk luft är ju aldrig fel, sen ska jag till min bror ikväll som ska bjuda på tårta, vilket betyder att jag måste åka ner på stan å hitta en present.. det var den dan.. det kanske går att hitta en present på ica? haha

Ikväll ska jag beställa böcker till kursen.. kollade upp det där för några veckor sen, böckerna kommer gå på över tusen kronor.. är ju verkligen pengar som jag har just nu! helt sjukt.. man kan ju låna från biblioteket men då får man ha böckerna i 2 veckor, å kursen är i 10 veckor, så det är som ingen ide. å att sitta i "röda rummet" å läsa är verkligen ingen lösning, för de böcker man vill ha finns aldrig där. nej det är bara å beställa... får nog ta å ringa min egna bank, pappa, å be om ett litet lån.

Till helgen ska vi ha klassfest, det ser jag verkligen framemot!  det gäller att ta vara på det som är roligt, blir mycket lättare att sitta å plugga då =)

Nu är det bara 6 helger kvar tills jag får julledigt! =)

over´n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback