Bloggen är återuppstånden

Ni vet ibland när man är på fest, eller på krogen.. eller ja när man har inmundat några glas alkohol så lovar man saker och ting.. igår gjorde jag de till min kära vän Nina, Jag lovade att jag skulle börja blogga igen, så nu sitter jag här å tänker att det är väl lika bra att börja på en gång..

Målet med min blogg är att bli lika känd som Isabella Löwengrip, alltså att ha 18-års fester som ingen annan, få allting hon pekar på.. men framför allt få alla hennes problem här i livet.. den tjejen har det inte lätt.. tänk att som 18-åring behöva, eller vara tvungen att välja om hon ska köpa en klänning för 7000 eller en kappa för 13000.. hur svårt måste hon inte ha det?!? ja det är helt sjukt så synd det är om henne.. nu kanske ni undrar varför jag vet det här.. jo det är helt enkelt så att jag har läst hennes blogg.. haha brukar gå in där när jag har tråkigt (oftast när jag egentligen måste plugga) för att muntra upp mig själv... jag skrattar alltid eller alltså skrattar.. ja hånar alltid henne.. jag tycker hon är en tönt helt enkelt..
så ja nu ska jag aldrig mer nämna henne här..

Just nu är jag å karln i Lule, väldigt trevligt.. igår var vi på 21-års fest.. fick go mat och hade väldigt trevligt.. skulle sen på cleo men kön var lång som ja lååång så vi gick på olivers istället.. det var mychet trevligt! sen gick vi å åt, då kom folk från cleokön.. de hade blivit less på att vänta efter 1 timme å en kvart.. jag fattar inte varför man ens ställer sig i kön.. men det är ju inte mitt bekymmer, så jag släpper det också..

Idag ska vi nog bara ta det lugnt, sen ikväll ska vi å lyssna när pappa sjunger i kyrkan å sen blir det middag hos mamma, imorgon blir det hantverksmässan å sen blir det middag hos pappa.. Det är alltså som det brukar, väldigt mycket att hinna med på tre ynka dagar. just det, på måndag ska vi fara å kolla på våran lägenhet! :D fast jag vet ju hur den ser ut, å tapeterna ska vi ändå nya, så inte vet jag egentligen om det är så roligt... men Tomas har ju inte sett den så :)
Ja det var väl ungefär de som händer i helgen, eller just, vi ska hinna med å fika hos mormor å egentligen fika med massa andra, men frågan är om vi har tid.. imorrn kanske :)

Nej nu ska jag gå å se teve med karln.. jag tror han ser barnprogram. haha fantastiskt!

haha just det måste bara berätta om en fundering jag har.. en av många.. tycker det är lite kul med bloggar å hur folk skriver.. alltså inte själva innebörden utan hur man skriver.. en del skriver väldigt kompakt.. typ som jag fast utan en massa punkter här å där.. endel som hostnina skriver med en en massa utropstecken, stora bokstäver å ja ni kan ju kolla själv :p men det jag egentligen försöker få fram är att jag tycker att det är kul att man kan se en text å veta exakt vem som skrev den utan att man vet vad som står, eller vem som skrev den... hmm ja precis!


Å just, ska väl försöka få den här sidan att se liite flashigare ut nångång.. men det är inget jag tänker ägna mig åt idag :)


Over´n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback