Winnerbäck

Ja ni som känner mig känner ju även till vem som är sveriges absolut mest genialiska artist enligt mig!

Upptäckte ju denna karl för 5 år sen kanske.. ja i gymnasiet iaf.. första låten var Du gamla fria nord. Jag å paola satt i ersnäs som vanligt på den tiden :) å så skulle hon spela upp en låt hon hitta.. ja å sen var ja fast!

Skulle ju kunna skriva en hel uppsats om karln.. men ja skippar det för eran skull tror ja :)
hur som helst så tänkte ja nu efter jul, (då ja efter 14,5 år i skolbänken äntligen inte har så många skoluppgifterna att göra på kvällarna då jag har praktik) att jag ska börja spela gitarr igen! å då är ju Winnerbäck en stark kandidat till vad som kommer spelas mest! :D hoppas inte grannarna har en fobi för han.. eller för musik i övrigt då kommer vi få det kämpigt i trapphuset :p

Nu ska jag strax ta mig ner till stan å käka lunch med mina kära vänninor. eller ja, haha klasskompisar :)  Det ska bli väldigt trevligt, men lite tråkigt ändå.. det här är sista gången vi träffas innan jul, å efter jul vet väl ingen hur mycket tid vi har att hitta på saker med tentaplugg å allt.. å sen är det praktik å då ses vi inte på fem månader.. Känns väldigt konstigt.. eftersom att större delen av släkten å familjen har varit 25 mil bort (förutom min bror förstås, som lyckligtvis har varit här!! ), har kompisarna stått en väldigt nära... det har blivit som en extra familj :) Så man kommer sakna dom massor..
samtidigt så är det så många hemma i Lule som man saknat i massor i 2½ år så ja det jämnar nog ut sig tillslut :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Winnerbäck är inte min favorit :)

Här är min nya blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback