Råtthålet goes lägenhet!

Yees!! De hinner renovera lägenheten innan vi flyttar in!! Pappret som skickades i slutet av oktober till firman som sku göra det försvann på något mystiskt sätt.. Lkb hade det inte, å Lulebo var otrevliga å helt ovilliga att hjälpa oss.. till slut skickade lulebo om pappret.. å eftersom att vi genom lite kontakter.. eller ja "lite kontakter" är nog fel uttryck.. så här är det.. mammas man, janne, känner vd:n på lkb så har han fixat så att det blir klart.. å jag är så glad!! 

Trodde vi skulle få flytta in i råtthålet med fettfläckar på vägarna å rivna tapeter.. å det såg ja verkligen inte framemot.. hade inte känts som vi flyttade in på rikigt liksom.. men nu tack vare Peter får vi flytta in i en fräsch lägenhet! :) tror ja ska skicka dagens ros till han! Lulebo ska då verkligen inte få någon ros.. tänk att det ska tjorvas fram å tillbaka i tre månader för att alla kontrakt å renoveringar ska vara klart.. det har rent utav varit en päsch! Ja men nu ska ja inte tänka på det.. Nu behöver ja bara be lulebo fixa persienner sen behöver ja inte ha med de surtanterna att göra längre.. fast dom kanske har skärpt sig.. sist fick dom minsann veta vad ja tyckte.. haha ne så farlig var det väl inte.. bara lite.. skitsamma..  lite måste de ju tåla..
hoppas bara det inte kommer fram att det är nåns mamma eller vän som ja sitter här å är bitter på.. då ber ja innerligt om ursäkt :)

Nu har jag bara två skoldagar till.. seminarium imorgon å sen ska ja vara observatör på måndag när några går upp med ärenden i Socialnämnden.. (själv går vi upp i länsrätten efter jul) sen är det: baaabababaaa.. ja några dagars pluggande.. men förutom det så är det JULLOV!!!! Ja herrejomala så skönt!

Å just inte för att jag vet om syster yster läser här.. men om du gör det; Grattis återigen till tjänsten på förlossningen!! är så glad för din skull.. Du förtjänar verkligen det jobbet! :)

Nu ska jag ta å skriva lite om saklighet å objektivitet å andra fina ord som ja knappt förstår mig på!!

Å föressten.. Sofia, kul att du läser :) å kul att ja får prova på att ställa mig i buren igen.. kanske blir att ta upp en gammal karriär till nästa säsong.. eller ja ett gammalt intresse iaf! :)



Over´n out!

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

DU jag vet Lulebo suger! men men du får stå ut med lite skit sen har du ju turen att bo nära oss. pussåkram

2008-12-10 @ 22:34:12
Postat av: Carro

Ja men visst gör de! borde skickas på charmkurs! ja vad gör man inte för att bo nära er liksom :D

2008-12-10 @ 22:45:29
Postat av: Sandra - your neighbour

Mmmhmm jaha, vart i Luleå ska du placera dig nu då? Inte bergviken möjligtvis? för då blir vi grannar igen? =)

Postat av: Syster yster

Klart jag läser vad du skriver!

Tack, tack, det känns mycket bra att få en tjänst och lika roligt är det att du äntligen flyttar hem!!! Kram på dig

2008-12-18 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback