På kundens begäran!!

Eller kund å kund.. hm det här kan misstolkas.. skitsamma :p

I maj såg jag framemot en underbar sommar med vännerna, familjen, fester och annat roligt.. och visst har sommaren varit helt underbar, men dock så måste jag säga att jag inte riktigt vet när förväntan av sommaren övergick till att själva sommaren kom. Känns fortfarande som att det var midsommar för en vecka sen och att hela sommaren ligger framför en. men plötsligt blir man påmind om csn-lån som ska ansökas, om anmälan till det här årets kurser och framför allt att tre av mina änglar flyttar från stan. Ingen har dock fått mitt godkännande att flytta så långt från Lule, det är till och med långt från Ume.. men jag verkar inte ha så mycket att säga om den saken, så det är väl bara att acceptera det :p  Tror och hoppas att ni kommer få flera år fyllda med massa roliga saker, och jag som redan har flyttat kan ju bara säga att det är klart värt att byta stad för att plugga! :)

Jajust det, jag kanske inte ska säga nått, brukar jag ju bli påminnd om, jag flyttade ju faktiskt först! hoho

Å mitt i allt kommer man också ihåg allt kul som har hänt i sommar, så en bra sommar har jag ju utan tvekan haft. Alla fester som midsommarafton, midsommardagen, hos kusinen, grillfester, tjejfester. Eller IKEA-resan, stugbesöken å alla dessa kaffekoppar som har druckits på Roaster´s ;)

Sen kommer ju Lulekalaset i helgen också, ej att förglömma! Kommer garanterat bli minst lika bra som alla andra gånger!  ;D

Och även fast det är riktigt skönt å roligt att vara "hemma" så börjar jag längta hem. Hem till Ume, till kompisarna där, å allt annat :) Känns kul att börja snart igen.. hm iofs en månad kvar :p 

Vädret är ju inget att prata om, så jag skippar det.. annars kan jag ju bara påpeka att jag nog kommer få sol iaf, under fem veckor i Indien borde solen ju synas mer än vad den gjort den här sommaren iaf :)

Nejmen se där, nu kom en lastbil, dags att jobba alltså! :)



Over´n out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback