Välkommen!

Tack ska ni ha! det värmer! ;)

Nee ja faller int alls för grupptryck, Nina :p

Just nu så borde ja läsa en alldeles utomordentligt tråkig bok vid namn "hur är samhället möjligt?"
men min fråga e mest, hur kan det bli möjligt??

Så fruktat tråkigt!

Plus att det e cityakuten på tv, å plus att det e mycket roligare att sitta här, å plus att ja e alldeles fenomenalt trött! Nej det blir råplugg på biblo imorrn istället :)

Ja som Nina även skrev så har veckan när hon varit här wonderful! :)

Bitterhetslistan var ju en höjdpunkt!
Måste tillägga några punkter som Nina aldrig tog me:

3 punkter stämmer aldrig!
-"tack för senast! det var visst sista gången!"
Godiset är slut!
Carro bor för långt ifrån en kiosk!

De två sista var ninas egna punkter, ja själv var alldeles för mätt :p

Helgens höjdpunkt var väl ändå att Bro manualen äntligen blev nedskriven :p
men jag vet inte om man vågar skriva ner den här?? :p

Kan ju även tillägga att på onsdag ska ja på fotbollsträning! :) eller möte var det kanske. ja hur som helst så ska ja testa spela igen. Får se om det blir nått seriöst spelande :)


Nästa helg blir det Lule igen :)
Blir verkligen en fullspäckad helg med Saw 3, tjejfest å massa annat :)


Ett vidoms ord på vägen:
DEEET e LUUUGNT!!!!


Over´n out!


Kommentarer
Postat av: Malin

Woho! Kul att du äntligen har startat en blog Carro! Om jag minns rätt så hade ju du de roligaste blogginläggen under lunarstorm-tiden så det här var på tiden :p Gud vad avis jag blir att ni ska ha tjejfest och Saw-kväll i Luleå! Hoppas du får en bra helg :) många kramar

Postat av: Malin

Haha, men oj, vars läste jag att det här var nåt du skrev i november?? Eller det var ju november, fast förra året :P

2008-12-10 @ 22:45:13
URL: http://malin1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback